Karl Marx'la Nasıl Kanka Oldum? (r7raul)

Geçen gece msn de offline pusmuş bekliyorum derken gece 2'de dınk diye bi çevrim içi sesi geldi. Hemen girdim baktım "Karl Marx oturum açtı." diyor. Neyse Marx kardeşimi severim sayarım ama pek fazla samimi olmaya da gelmez. Neyse bi iki dakka geçti, offline olmama rağmen "Kanka orda mısın?"dedi. Dedim ki: "Marx ben burdayım şarap içiyorum.". 

Bu arada Marx profil resmini değiştirdi Engels le pikniğe gitmişler çizgili pijamalarla atletlerle ellerini omuzlarına atıp kanka pozu vermişler, onu koydu avatara. Kişisel iletisini de değiştirdi:"Komünizm bizim işimiz" yazdı." 

Abi bişey isteyecektim." dedi. "Buyur Marx"dedim. "Abi Avea 5 kontör yollar mısın çok acil." dedi. Bunun üzerine Marx’a o kontörlerin bana lazım olduğundan manitayla mesajlaştığımdan bahsettim. Marx "Ne materyalist adamsın oğlum, işin oldu mu arıyon" dedi."Ne yapacaksın Marx 5 kontörü,5 kontör kime yeter?" dedim. Marx bunun üzerine 34 kontörü olduğundan, bunu 39 kontöre tamamlayıp 30 gün boyunca tüm avealılarla doya doya mesajlaşacağından bahsetti. İçimden kapitalist sermayenin köpeği olmuşsun sen de yalanmışsın Marx diye geçirdim. 

Neyse Marx "Feys açtım yeni, bi ara Engels sildiğimi anlamasın diye çıkmıştım ama şimdi gene girdim eklesene orti dedi. "Hemen girdim face e ekledim Marx'ı. Marx'ın listesi birbirinden güzel Alman ve Rus hatunlarla doluydu dostlarım. Komünizm, sosyalizm ayağına manitaları leblebi gibi toplamıştı şerefsiz. Hayran sayfasına baktım hemen "Komünist Parti Manifestosu, BİM ve Komünizm Bayrağının (Çekiç-Oraklı olan) hayranıydı. Her neyse bu sırada Marx ikide bir titreşim gönderip duruyordu. Dedim ki "Marx 2 dk akıllı ol işimiz var, acımam engellerim. "Marx" bunun üzerine burjuvanın engellerini yıkıp geçtiğinden benim onu msn de engellememin onun için pek bi anlam ifade edemeyeceğinden bahsetti, "blöf yapıyordu çakal. 

Neyse yine kırmayayım Marx ı dedim, "Ne var dedim. "Bağcılarda oturduğunu, civarlarda kelepir berber olup olmadığını sordu. Bunun üzerine "Berber senden 2 kat para alır Marx şu saçın sakalın haline bak, bende makina var bi ara sana bırakayım Engels keser saçlarını beleşe getirirsiniz tıraşı." dedim. "Ok kanka" dedi. 

Ardından face de okeye 4. aradığından bahsetti. "Gelirim orti aypsın" dedim. Hemen Marx ın açtığı masaya girdim. Masada kimler yoktu ki dostlarım Lenin ve Hegel masada yerlerini almışlardı.2 taş atmadan Marx çifte dönmeye başladı, Lenin "orti materyalizme koyayım sana bişey olmasın Marx" dedi. Hegel ise Marx ın kendi diaelektik felsefesinden aşırmalar yapmış olmasına dargındı, "Telif hakkı ödeyeceksin *****"yazdı. Bu tartışmadan sonra Lenin ve ben gergin ortamı yatıştırmak için “ikiniz de aynı mahallenin çocuklarısınız hiç size yakışıyo mu?” dedik. Zaten oyunun tadı kaçmıştı bi kere, “yarın sınavım var beyler yarın akşam gene oynarız yanlız ceza vermeyin 1100 puanın altına profil resmi gözükmüyor” diyip çıktım.


by r7raul

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Yüksek Makine Mühendisi" mi yoksa "Makine Yüksek Mühendisi" mi?

Kâğıt Yuvarlama Tekniği