Turkish Fight Club (r7raul)

"Neden böyle oldu Burcu?" diyip sigaramdan derin bi nefes çekip uzaklara daldım.

Arkamdan dostum Fikret omzuma elini attı. "Abi iyi misin?Burcu kim?" dedi. Evet dostlar Burcu tıpkı Fayt Kılab filmindeki gibi benim aklımda yarattığım bi karakterdi. Onda aradığım tüm özellikler vardı Scarlett Yohanson gibi güzeldi, hem bunun yanında pes de oynayabiliyordu, ödemeli yapınca kabul bile ediyordu, öyle diğer şehir tangoları gibi sıtarbaksa götürmeye gerek yoktu bi tavuk dönere tav oluyordu, iddaa oynuyordu, ntv spor izliyordu, feyste tüm videolarımı beğeniyordu, Bi dönem halısaha maçına çağırmayı bile düşündüm ama bokunu çıkartma raul dedim kendi kendime.

Bi gün her zamanki gibi pes oynamak üzere yola çıktık, okulun çıkışındaki seyyar pilavcı dikkatini çekti. "Aşkitom davuklu pilav yiyelim mi? Feyste bunun hayranıyım." dedi. Sevdiceğimle seyyar satıcı da tavuk pilav yiyordum dostlar daha ne isteyebilirdim ki. "Aktarma zamanı kaçmasın Burcucum, hadi çabuk ye de yola devam edelim." dedim. Kırmızı ışığa yakalanmamak için son 10 sn kala koşarak karşıya geçtik, cepte bozuklar düşmesin diye cepleri ellerimle siper ederek karşıya geçtim dostlar.

Burcu düşündüğünüzün aksine Yıldız da okumuyordu, Sabancı da hazırlık okuyordu. Burcu,seneye parasını verip istediği bir bölümde okuyacaktı, tanışıklığımız lise yıllarına dayanıyordu. "Metalurji Mühendisliği okumasaydım yine beni sever miydin?" dedim Burcuya. Burcu bir an için gözlerini kaçırdı cevap veremedi. "Tabi ya geleceğin sanayi lideriyim lan ben!" dedim, burcu "nanoteknoloji de cabası" diyerek gözünü para hırsı bürüdüğünü belli etti. Bu diyalog sırasında akbil basmak üzere turnikelere varmıştık bile. Ben bastım 210 çekti. Burcu bastı dırı dıtt sesiyle tüm davutpaşa irkildi. "Daha da seninle işim olmaz Burcu, para üzerine kurulu ilişki daha ne kadar sürebilirki?" diyerek şirinevler istikametine doğru yola koyuldum.

by r7raul

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Yüksek Makine Mühendisi" mi yoksa "Makine Yüksek Mühendisi" mi?

Kâğıt Yuvarlama Tekniği