Facebook'ta Aşk Haykırışları


Kamyon yazıları tadında günümüz Facebook durum yazıları

Her şeyi içine atarsın da, kendini atacak bir yer bulamazsın.. 

Bir kadın yalnız kalmaz, yalnız olmayı tercih eder.. 

Keşke herkes facebook'ta paylaştığı sözler kadar dürüst ve düzgün olsa.. 

Önce sela okunur sonra benim adım: Dayanabilir misin? 

Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak! 

Belki aradığını bulamamış olabilirsin bende; ama unutma ki, bende bulduğunu bulamayacaksın hiç kimsede.. 

Yalnızlığıma boyun büktüm, gidiyorum.. Kimse gelmesin istemiyorum. Sadece hayat tutsun elimden. Ben kendi hayatımla giderim kendi ölümüme..

Bir gülüş kadar içten, bir gülüş kadar gerçeğim.. Kim olduğum, ne olduğum, önemli değil.. Kendimi ifade edebildiğim yerdeyim.. Hayatın serüveni içinde, kimseden fazla birşey beklemeyenlerdenim.. Ve ben sevildiğim kadar değil, sevebildiğim kadar değerliyim!! 

Seversem sonuna kadar, silersem mahşere kadar silerim! Seveni baştacı, sevmeyeni yolcu etmesini iyi bilirim...

Ne Ferhat gibi dağları delecek gücüm var. Ne de Mecnun gibi çöllerde gezecek azmim var. Geleceksen gel, adam gibi bir sevenin var..

Hayat'ta neyim mi var? Kalbim var, duygularım var, kimsenin tahmin edemiyecegi kadar tertemiz “sevgim” var! Daha ne olsun?

Üzülmüyorum. Bir gün diner elbet gönlümdeki derin sızı. Hep hayırsız değil ya bu insanlar; bir gün beni de bulur hayırlısı...!!! 

Önemli olan bir eli tutmak değil, tuttuğun eli bir ömür bırakmamak..! 

Ne çok şey anlatır göz yaşları.! Bazen söylenemeyen sözlerin sesi.! Bazen bir pişmanlığın diyeti. 

Aslında insαnı acıtan şey yalnız kalması değil, Sevdiğinin kokusunun bir başkasının üzerine sinmiş olma ihtimalidir.. 

Daha cesurum artık, keşke dememek için çabalıyorum... İçimde büyütmüyorum hiç birseyi.. ve kimseye hiç hayatımdan çıkmayacakmış gibi davranmıyorum.. Gitmek isteyene bir yol da ben çiziyorum... 

Kolay değildir seni seviyorum demek. Düşünmeden asla söylememek gerek.. Seviyorum dediyse yürek, ölene dek sözünde durması gerek..

Sevmek mi? İlk evvel esaslı bir yürek ister! Gerisi mi? Bol bol sabır, yanında da emek ister...

Ya olduğun gibi görün, ya da psikoloğa görün, bana görünme de kimse görünürsen görün. 

Aşk, 'hayatımda biri yok' demek yerine 'birinde hayatım var' diyebilmektir.

Hamamböceği kafasız sekiz gün yaşarmış! Peh! O da birşey mi? Kimi erkekler beyinsiz bir ömür boyu yaşıyor. 

Kadının aşka bakışı: Bir sen Bir ben Bir de bebektir. Erkeklerin aşka bakışı: Bir sen Bir ben Bir de yedektir. 

Seviyorsan bu gün sor, bu gün ara.. Yarına kim öle, kim kala.. 

Bir gün herkes yaptıklarının bedelini ödeyecek! Eğer ödeme yaptıysanız lütfen bu mesajı dikkate almayınız.

Herkes o kadar masum, herkes o kadar iyi ki.. Sanarsın cehennemde yalnız ben yanacam.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Yüksek Makine Mühendisi" mi yoksa "Makine Yüksek Mühendisi" mi?

Kâğıt Yuvarlama Tekniği