Gerçekten İstemek

Sözde 'gerçek aşkı aradığını' sürekli dile getiren Türk kızlarına ithafen.. Suçunuz yok malum toplum baskısı ('evde kaldı' damgası yemek istemiyorsunuz) ama erkekleri kötülerken dikkat edin; lakin gerçekten isteseydiniz dönüp arkanıza bakmazsınız! 

Yakışıklı alımlı bir erkek yolda yürüyordu. Arkasından güzel bir kız yaklaştı ve sizi çok seviyorum ne olur bana karşılık verin dedi. Genç; 

- "Benden sana yar olmaz. Bak arkamdan abim geliyor, o daha yakışıklı, seni hem mutlu eder" dedi. 

Kız arkasına baktığında çirkin mi çirkin bir erkek geliyordu. Kız 

- "Ben sizi istiyorum." dedi. Gencin cevabı: 

- "Eğer beni gerçekten isteseydin dönüp arkana bakmazdın!".


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Yüksek Makine Mühendisi" mi yoksa "Makine Yüksek Mühendisi" mi?

Kâğıt Yuvarlama Tekniği