Fergie ile Minibüste Karşılaştım (r7raul)

O gün sıradan günlerden biriydi dostlarım,okula gitmek üzere Bağcılar'dan minibüse binmiş okula doğru yol almaktaydım. Derken arkadan bi bayan "2 Davutpaşa 2 öğrenci uzatır mısınız?"dedi. Parayı uzatan Fergie'den başkası değildi. 2 Turist gördüm diye hemen coşmayayım dedim fazla ilgi göstermeden parayı şoföre doğru uzattım, Fergienin de senin benim gibi bi insan olduğunu düşünüp durumu anlayışla karşıladım. Şoför dikiz aynasına bakıp o 2 öğrencinin kimliklerini göreyim dedi, arka 4 lü de oturan diğer grup üyelerinden zenci ve uzun saçlı olan hemen pasolarını öne doğru gönderdiler, şoför pasoları kontrol etti ve geri gönderdi, gönderirken ben de baktım ikisinin de açıktan işletme okuduğunu gördüm, sanatlarının yanında eğitimlerini de ihmal etmiyorlar helal olsun dedim içimden. 

Bi müddet sonra "Bayana yer verin,minibüs kalabalık oldu."dedim. Hemen biri yer verdi Fergie oturdu. Bana bakarak tebessüm etti. Aramızda bir sohbet vuku buldu, kendisine Türkiye'ye geliş amaçlarını sordum. Bana YTÜ'nün Bahar şenlikleri için geldiklerini, sözleşmeyi imzalayıp ülkelerine geri döneceklerinden bahsetti. Geçen sene Erkin Koray renklendirmişti şenliği bu senenin de bombası sizsiniz demek diyip Boom boom bboom efekti yaptım ağzımla akabinde espriyi beğenmeyip suratını astı Sarı çiyan. 

"Sen nabıyorsun okuyor musun?" diye sordu Fergie. YTÜ de Metalurji okuduğumu söyleyince heyecanını gizleyemedi, güler gözlerle bakıp malzeme olmadan mühendisliğin olmayacağından, gelecek yüzyılı Metalurji ve Malzeme Mühendislerinin şekillendireceğinden, demir-çelik sektörüne olan talebin hiç bir zaman azalmayacağından bahsetti. Bir süre sustu ve yutkundu ve "Şarkıcı olmasaydım Metalurji ve Malzeme Mühendisliği okurdum, emin ol." dedi. Koyulaşan sohbet üzerine hemen Fergie'ye soyadını sordum, "Neden?" diye sormaktan kendini alamadı. Bunun üzerine "Akşam Feysten eklerim, irtibatı koparmayalım." dedim. Bunun üzerine bana "Barzolar ekliyor ya kimse bulamasın diye Süleyman diye kaydoldum bi Justin ekli bi de seni eklerim şimdi."dedi. Bu sırada Davutpaşa metroya geldiğimi farkettim, benim Katılaşma dersim var Fergie, akşama feysten mesaj atarım konuşulduysa bişeyler olur ilerde dedim. Vedalaştım, indim.

by r7raul

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Yüksek Makine Mühendisi" mi yoksa "Makine Yüksek Mühendisi" mi?

Kâğıt Yuvarlama Tekniği