Mahkeme Salonu Gafları


Gerçek mahkeme kayıtlarından alınmış komik ve ilginç gaflar.. Çok çalışmaktan yorulan avukat ve hâkimler, mahkeme salonlarında, tam cevaba odaklı sorularını sorarken ister istemez komik duruma düşebiliyorlar. Tabi aynı durum mahkûm ve tanıklar için de geçerli. İşte mahkeme salonlarında yaşanmış gerçek hayat gafları:

Avukat:  Mrs. Johnson, ilk evliliğiniz nasıl sonlandı?
Tanık: Ölümle.
Avukat: Peki kimin ölümüyle?
 
Avukat:  Doğum gününüzü söyler misiniz?
Tanık: Haziranın 15'i.
Avukat: Hangi yıl?
Tanık: Her yıl.
 
Avukat:  Saldırganı bize tarif edebilir misiniz?
Tanık: Yüzünde maske vardı.
Avukat: Maskenin altında ne vardı?
Tanık: Yüzü
 
Avukat:  Kullandığınız ilaç demek ki unutkanlık yapıyor, doğru mu?
Tanık: Evet.
Avukat: Hangi yönlerden etkiliyor hafızanızı?
Tanık: Unutuyorum.
Avukat: Unuttuğunuz bir konuyu bize örnek olarak gösterebilir misiniz?
 
Avukat:  O sabah uyandığınızda kocanız size ilk ne söyledi?
Tanık: Bana "Nerdeyim ben, Cathy?" diye sordu. 
Avukat: Peki bu sizi neden üzdü?
Tanık: Benim adım Susan.
 
Avukat:  Peki sonra ne oldu?
Tanık: Bana "Seni öldürmem gerekiyor, çünkü artık yüzümü tanıyorsun!" dedi. 
Avukat: Sizi öldürdü mü?
Tanık: Hayır.
 
Avukat:  Yalnız mıydın, yoksa kendi başına mıydın? 
 
Avukat:  Bu gösterdiğim fotoğrafı tanıdınız mı?
Tanık: O benim. 
Avukat: Fotoğraf çekilirken orada mıydınız?
 
Avukat:  Üç çocuğu var, öyle mi?
Tanık: Evet. 
Avukat: Kaç tanesi oğlan?
Tanık: Hiçbiri.
Avukat: Kız çocuğu var mı?
 
Avukat:  Ne olduğunu bilmiyorsun ve nasıl göründüğü hakkında bir fikrin yok, peki tarif edebilir misin? 
 
Avukat:  Doktor söyler misiniz: kaç otopsinizi ölü beden üzerinde yaptınız?
Tanık: Tüm otopsilerimi ölü bedenler üzerinde yaptım. 

Kaynak: RinkWorks

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Yüksek Makine Mühendisi" mi yoksa "Makine Yüksek Mühendisi" mi?

Kâğıt Yuvarlama Tekniği